اسلام و تکنولوژی

اخبار ، کتاب ، نرم افزار ، عکس و مطالب دینی

اسلام و تکنولوژی

اخبار ، کتاب ، نرم افزار ، عکس و مطالب دینی

کمی در مورد اهداف وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیــم

بعد از حدود 3 ماه تصمیم گرفتم وبلاگی راه اندازی کنم که مربوط به علاقه مندی های خودم و نیازهای روز باشه . شما هم مثل من همیشه سرگرم استفاده از تکنولوژی هستید ; هر روز با کامپیوتر ، موبایل ، تلویزیون و رسانه های آنلاین سر و کار دارید و دلتون می خواد که از اون ها به صورت مفید استفاده کنید .



اهداف این وبلاگ رو در ادامۀ مطلب مشاهده کنید



 

خوب یکی از اهداف من معرفی و ساخت نرم افزارهایی ست که نیازهای شما رو برطرف کنه .


    . نرم افزارهای موبایل که برای ساختنشون از ( کتابچه ) استفاده میکنم
    . نرم افزارهای کامپوتری که برای ساختنشون از ( MMB ) و ( VB ) استفاده میکنم



یکی دیگر از اهدافم معرفی سخنرانی های جدید استاد رائفی پور و ... برای بالا بردن اطلاعات شماست که مطمعناً از با تماشای آن ها و کمی تاٌمل نگاهتون به زندگی تغییر خواهد کرد


    . فیلم ، کلیپ های مذهبی و سخنرانی هایی که خودم دیدم و استفاده کردم

    . فیلم های جدید سینمایی که مرتبط با دین و مذهب باشند



در ادامه اخبار مهم روز و آموزش هایی که برای خودم نیز مفید بوده اند





امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید و مطالب آن برایتان مفید باشد



نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://IEEEE.blogsky.com

سلام
امیدوارم موفق باشید
وبلاگ فوق العاده ای دارید من که خیلی ازش خوشم آمد امیدوارم که بقیه هم همین نظر و داشته باشن
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
شما منو لینک کنید من هم شمارو
با عنوان : دانلود مقالات الکترونیک IEEE

چشم . شما رو لینک میکنم دوست عزیز
ممنونم از نظرت

معین پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.tech-islam.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد